Citius dolendi modo tuetur consuetudinem
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Restinguet citius, si ardentem acceperit. Aliam vero vim voluptatis esse, aliam nihil dolendi, nisi valde pertinax fueris, concedas necesse est. Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Sin laboramus, quis est, qui alienae modum statuat industriae? Vadem te ad mortem tyranno dabis pro amico, ut Pythagoreus ille Siculo fecit tyranno? Huius ego nunc auctoritatem sequens idem faciam. Isto modo ne improbos quidem, si essent boni viri. Duo Reges: constructio interrete.
Hoc loco tenere se Triarius non potuit. Videmus igitur ut conquiescere ne infantes quidem possint. At, illa, ut vobis placet, partem quandam tuetur, reliquam deserit. Sed non alienum est, quo facilius vis verbi intellegatur, rationem huius verbi faciendi Zenonis exponere. Modo etiam paulum ad dexteram de via declinavi, ut ad Pericli sepulcrum accederem. Primum Theophrasti, Strato, physicum se voluit; Cuius ad naturam apta ratio vera illa et summa lex a philosophis dicitur. Commoda autem et incommoda in eo genere sunt, quae praeposita et reiecta diximus; Duo enim genera quae erant, fecit tria.
Quod non faceret, si in voluptate summum bonum poneret. Qui est in parvis malis. Non est enim vitium in oratione solum, sed etiam in moribus. Virtutibus igitur rectissime mihi videris et ad consuetudinem nostrae orationis vitia posuisse contraria. Sic vester sapiens magno aliquo emolumento commotus cicuta, si opus erit, dimicabit. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Sed quid attinet de rebus tam apertis plura requirere?
Habes, inquam, Cato, formam eorum, de quibus loquor, philosophorum. Mihi enim satis est, ipsis non satis. Sed vos squalidius, illorum vides quam niteat oratio. Sic consequentibus vestris sublatis prima tolluntur. Cur ipse Pythagoras et Aegyptum lustravit et Persarum magos adiit? Quid ergo aliud intellegetur nisi uti ne quae pars naturae neglegatur?