Norma Webb
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Urgent tamen et nihil remittunt. Aut unde est hoc contritum vetustate proverbium: quicum in tenebris? Tum ille timide vel potius verecunde: Facio, inquit. Eam tum adesse, cum dolor omnis absit; Duo Reges: constructio interrete. Quid de Platone aut de Democrito loquar? Quis est enim, in quo sit cupiditas, quin recte cupidus dici possit? Roges enim Aristonem, bonane ei videantur haec: vacuitas doloris, divitiae, valitudo;
Et hunc idem dico, inquieta sed ad virtutes et ad vitia nihil interesse. Multoque hoc melius nos veriusque quam Stoici. Quae est igitur causa istarum angustiarum? Equidem, sed audistine modo de Carneade? Varietates autem iniurasque fortunae facile veteres philosophorum praeceptis instituta vita superabat. An vero displicuit ea, quae tributa est animi virtutibus tanta praestantia? Ergo illi intellegunt quid Epicurus dicat, ego non intellego?
Cur fortior sit, si illud, quod tute concedis, asperum et vix ferendum putabit? Sed utrum hortandus es nobis, Luci, inquit, an etiam tua sponte propensus es? Tum Quintus: Est plane, Piso, ut dicis, inquit. Sed quid attinet de rebus tam apertis plura requirere? An vero, inquit, quisquam potest probare, quod perceptfum, quod. Ne in odium veniam, si amicum destitero tueri.
An hoc usque quaque, aliter in vita? Est autem eius generis actio quoque quaedam, et quidem talis, ut ratio postulet agere aliquid et facere eorum. Quis Pullum Numitorium Fregellanum, proditorem, quamquam rei publicae nostrae profuit, non odit? Id enim volumus, id contendimus, ut officii fructus sit ipsum officium. Satisne ergo pudori consulat, si quis sine teste libidini pareat? Quod autem principium officii quaerunt, melius quam Pyrrho; Tum ille timide vel potius verecunde: Facio, inquit. Suam denique cuique naturam esse ad vivendum ducem. Quae similitudo in genere etiam humano apparet.